19 Kasım 2012 Pazartesi

Tortiera Yaşar Üniversitesi'nde


Geçtiğimiz pazartesi, atölyemizi çok keyifli bir telefonla açtık. Yakın arkadaşım Fevzi, Yaşar Üniversitesi’nde verdiği “Marka İletişimi” dersinde Tortiera’nın marka hikayesini anlatmamı istiyordu. Bu davet bizim için birkaç açıdan önemliydi:

Fevzi, iş fikrimizi ve Tortiera markasını başından beri en çok destekleyen kişilerden biriydi. Bu nedenle, başarılı bir pazarlama profesyoneli olan arkadaşımdan bu daveti almak çok anlamlıydı.

Genç ve dinamik bir marka olan Tortiera, ilk kez internet dışındaki bir platformda tüketicilerle buluşacaktı; hem de heyecanlı, pırıl pırıl gençlerdi bu tüketiciler. Böylece gençlerin yorumlarıyla markamıza dışarıdan bakma ve kendimizi değerlendirme şansımız olacaktı.

Ayrıca uzun yıllar pazarlama marka alanında edindiğim deneyimlerimi gençlerle paylaşma olanağım olacaktı. Bu da hayata bir iz bırakmak adına yapmak istediğim şeylerden biri olduğundan, üniversitedeki bu paylaşım benim için özel bir öneme sahipti.

Büyük bir heyecanla hemen çalışmalarımıza başladık. Tortiera’nın renkli ve zarif kişiliğini yansıtan bir sunum hazırladık. Tortiera logolu vanilyalı kurabiyeler yaptık. Beklenen buluşma çok keyifli geçti. Kurabiyelerimiz de herkesten tam not aldı J

Bize bu olanağı sağlayan Sevgili Fevzi’ye bir kez daha çok teşekkür ediyoruz J

Işıl




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder